اوسمار دو بازیکن آلومینیوم را پسندید کارمندان باشگاه پرسپولیس علیه درویش اوسمار این دو مدافع را نمی‌خواهد استقلال بدون هوادارانش جشن قهرمانی می‌گیرد؟ استقلال به برنامه هفته پایانی لیگ اعتراض کرد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و تاتنهام در لیگ انگلیس | گام محکم توپچی‌ها برای قهرمانی فوتسال ایران تمام جوایز فنی را درو کرد روز جذاب فوتبال: دختران هم قهرمان شدند برنامه ۴ هفته پایانی لیگ برتر فوتبال اعلام شد آغاز طرح استعداد یابی نوجوانان ایران بدون انتخاب سرمربی تیم نوجوانان نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و تایلند در جام ملت‌های آسیا | طلای قهرمانی به نام ایران ضرب شد برگزاری نشست هیئت‌مدیره استقلال | شهریاری نماینده تام‌الاختیار هلدینگ خلیج‌فارس در استقلال استقلال و داستان تکراری زمین تمرین یزدانی – قاسمپور، فعلا منتفی است صادقی، اولین جداشده پرسپولیس در پایان فصل سید بندی مسابقات جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴ مشخص شد | ایران در سید یک پخش زنده بازی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

استقلال بدون تماشاگران جشن قهرمانی می‌گیرد| موج تازه کرونا در راه است

  • کد خبر: ۱۰۸۹۰۳
  • ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۰
استقلال بدون تماشاگران جشن قهرمانی می‌گیرد| موج تازه کرونا در راه است
با توجه به ابلاغیه جدید وزارت کشور در ممنوعیت حضور تماشاگران در ورزشگاه‌های فوتبال ایران برگزاری بازی استقلال و نفت مسجد سلیمان در هفته پایانی به احتمال فراوان در غیاب تماشاگران برگزار خواهد شد.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، قهرمانی تیم فوتبال استقلال در لیگ برتر مسجل شده و آبی‌ها بعد از طی هشت فصل ناکامی در به دست آوردن جام قهرمانی صاحب جام بیست و یکم لیگ برتر شده‌اند. این قهرمانی در فاصله سه هفته مانده به پایان لیگ یک رکورد خاص برای فرهاد مجیدی و شاگردان محسوب می‎‌شود. اما درعین حال این سوال وجود دارد که جشن قهرمانی استقلال در هفته پایانی آیا با حضور تماشاگران برگزار خواهد شد یا خیر؟!  

پاسخ این سوال را می‌توان با ابلاغیه‌ای که از سوی وزارت کشور به سازمان لیگ ارجاع شده یافت. متن این ابلاغیه به این شرح است: «با استناد به ابلاغیه ارسالی وزرات کشور و ضرورت تثبیت شرایط کنترل شده کرونا و با نظر به اینکه در اکثر ورزشگاه‌های کشور رصد گردیده که رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی انجام نگرفته است فلذا با عنایت به وضعیت شکننده بیماری کرونا و ضرورت اقدامات سلبی، ایجابی و تثبیت وضعیت موجود، رعایت دستورالعمل وظایف، الزامات و فرآیند‌های برگزاری مسابقات ورزشی در شرایط کرونا با تماشاگران ابلاغ گذشته ضروری بوده، لذا در صورت برقرار نبودن ارتباط سامانه‌های فروش بلیط الکترونیکی با سامانه ایران من، برگزاری هرگونه مسابقه با حضور تماشاگر ممنوع است.
بر این اساس در صورت عدم فروش بلیت الکترونیکی و استعلام تزریق دو دوز واکسن کرونا از سامانه ایران من، حضور تماشاگران در تمامی لیگ‌های برتر، یک، دو و سه در ورزشگاه‌ها ممنوع می‌گردد.»

حال باید دید سازمان لیگ برتر فدراسیون فوتبال آیا قادر به برگزاری بازی استقلال و نفت مسجد سلیمان در هفته پایانی لیگ برتر با حضور تماشاگران خواهد بود یا اینکه ایرادات موجود در خرید بلیت الکترونیکی موجب لغو حضور تماشاگران در این بازی خواهد شد؟!

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->